Panda!

Igår kväll fick jag ett ryck och ställde mig och började klippa mitt hår. Klippte bort sjukt mycket och nu känns det bättre. Klippte upp håret och klippte bort det som var slitet. Blekte sen även luggen och sånt lite mera. Funderar dock på att slänga i någon färg snart,men har inte bestämt vilken..

Idag har det varit strömavbrott. Snacka om att man känner sig handikappad när strömmen har gått. Man kan typ inte göra nånting. Men nu är strömmen tillbaka. SKÖNT

Jag idag, osminkad och trött. Hade tröjan innanför byxorna bara för att skydda min piercing från att fastna i byxorna,haha.

Du är så fin utan smink! :)

söt :3

Gud vilken söt tröja!

Å så fin du är! :D

Har du KIK?

snyggt!:)

Sv: Tack! Ja, jag heter LillaLinn där

SV: awwww, tack så mycket vad ska du göra denna mysiga fredags kväll? :)

Vilken söt blogg du har, allt bra med dig? :)

Så söt!

Snygga byxor! :)




Kom ihåg mig?