Fredag fredag freeeedag!

Överlevt ännu en vecka. Har gått hyfsat fort också. Men i helgen ska jag plugga igen. Missat alldeles för mycket...
Har för övrigt redan börjat med den där mat-grejsen. Äter mycket, mycket, mycket mera och börjat inse att man kan äta mer än vad man tror. Annars la man liksom av när man hade ätit så mycket som man brukade. Men man kan faktiskt äta mer och blir mer mätt. Så ja..jag hoppas på att det ska bli resultat om några veckor.
Har inget roligt att skriva om. Ska se "The skin i live in" nu. Och så länge får ni en outfit bild från idag. Om det nu är någon som är intresserad hehe :D

Välkommen in till min nya blogg! I den kommer jag berätta om mitt liv som sjuttonårig tjej - ett liv där jag gått igenom väldigt mycket. Våldtäkt, misshandel, mordhot och mordförsök är bara lite av det jag kommer skriva om.. (:




Kom ihåg mig?