glad tjej

Jag vill bara lite snabbt nämna varför jag är glad. För det första så är jag glad över att jag tog mig iväg till skolan idag, även om jag bara var där på förmiddagen. Har man en dålig dag period när allt känns trist, så är det bra gjort att ändå orka gå till bussen och åka iväg till en skola full med människor. Var dock livrädd där ute, höll på att halka och slå ihjäl mig samtidigt som man fick hoppa över översvämmade övergångställen. BTW, så var det en bil som höll på att köra på mig idag också. Hade grön gubbe och skulle gå över då en bil som ska svänga vänster också hade grönt. Men han ville köra trots att jag redan var halvvägs över vägen. Blev så förbannad så jag skrek "FUUUCK YOOOU!!" åt honom. Ångrar dock att jag inte slog till bilen. Eller lät honom köra på mig. hm...

MEN den största anledningen till varför jag är glad är för att jag har nämligen gått upp i vikt! Har kämpat så länge för att gå upp i vikt då jag är alldeles för underviktig. Så har nu den senaste månaden gått upp 1,5 kg! Kan inte ens komma ihåg sist jag gick upp i vikt. Har alltid bara gått ner i vikt de senaste åren. Känns så skönt att det går åt rätt håll, och snart kommer jag vara "normal" och hälsosam igen! GE MIG MASSOR AV MAT!!
Bild från idag. Kanske ser att det har blivit skillnad på håret nu? Ljusare i topparna. Halvvägs i förändringen.



Kom ihåg mig?