Inför flytten

Detta är sista dagen här där jag har bott i stort sätt hela mitt liv. Har faktiskt ångest och känns ledsamt att flytta och lämna detta. Är ju här jag är uppvuxen och jag är rädd för att jag inte ska trivas lika bra på nya stället.
Som tur var så är ju huset bara en minut bort med bil, så det är ju i samma stad och i samma område. Men kommer kännas knäppt imorgon när vi flyttar och man kommer få sova i ett helt nytt rum.. Tänk om det bara känns jobbigt? Jag oroar mig i onödan (som alltid) men jag vet inte hur det känns att flytta jöööö. 
Men mitt nya rum kommer bli skitsnyggt när jag fått alla nya möbler. Var förbi där idag och såg de nya tapeterna. ÄLSKAR.DET.VERKLIGEN!
 
Så imorgon ska vi upp 07:00 och börja flytten. Kommer några släktingar och hjälper oss.
Så från och med i morgon så blir jag utan TV och internet!!  Blir att se massor med film och spela sims istället haha.    Har gjort några tidsinställda inlägg som dyker upp. Bara några..
 
Så hejdå detta "hus" och hejdå detta område. I morgon blir det massa jobb och slit.
 
Min nyckel till huset

ha en trevlig fredag kväll fina du :)

SV: så lite så hihih blir det mycket att packa typ nu då i helgen? :)




Kom ihåg mig?