hemma

Världens finaste,underbaraste och saknade vän<3
Den här veckan kommer jag stanna hemma från skolan. Mamma funderade på att sjukskriva mig pga att ångesten plötsligt blivit mycket värre. Ska dock prata med mina lärare om att jobba på distans istället, för vill ju inte missa massa saker i skolan. Ska snart iväg till UPM för mitt första samtal. Snart kanske det blir bättre igen.
Hoppas ni mår bra iallafall =)
moa

<3

Fin bild :D



Sv. Tack så mycket! Allt bra?

Sv: Tack!!

Sjukt fin blogg!! :D



Kan du snälla hjälpa mig i en tävling på facebook, vill vinna ett par WeSC hörlurar. Det enda du behöver göra är att gilla här http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=185061971613330&id=143440365783492&_rdr :D Vore jättesnällt! :D

jag är inte så duktig, men pysslar lite :D dock tar dte sån tid och man vill ju välja ut rätt bilder :) men jag är nöjd !



kolla på top modell ikväll? vem vill du skall vinna ?

ugglan är för härlig ^^

sv; ja, den är helt sjukt vacker. Om jag ser videon kan jag inte låta bli att åtminstone bli tårögd ;o

Sv: Thanks! Jag är glad att du gillade den! Den var inte lätt att teckna, speciellt spindelnätet! :D

Hejsan!

Om du har tid över så kika gärna förbi min blogg! Där skriver jag om mitt liv som småstadstjej med drömmen om att flytta ner till pojkvännen som är bosatt i Turkiet.



I bloggen kan du även följa min utveckling som konstnär samt hitta inspiration till mode och träning.



GLAD PÅSK! KRAM

Åh, Tack så jätte mycket! :)




Kom ihåg mig?