svar på kommentar

Fick en kommentar som var "anonym". Vet inte ifall du ville ha ett svar eller inte eftersom du inte lämnade nån blogg eller mailadress, men jag kan svara här :)


Har väl egentligen inte så mycket att säga,mer än.. kul att du tycker min blogg är värdelös för att jag inte tänkte på att skriva länkar så att du kunde köpa kläderna. Och.. tack för ditt , för att du tog tid och lämna en kommentar:D



Patetisk människa. Inget att bry sig om och eftersom personen besöker din blogg måste den inte tycka den är så värdelös ändå ;)

Jag tycker om din blogg, fortsätt så!



Om LittleMissMe läser detta vill jag hälsa dig att du kan fälla ner pungen och landa på jorden din nolla :)

Väldigt fegt att kommentera som anonym! Jag gillar sådana inlägg, vare sig man vet varifrån kläderna kommer eller inte.



Och så ville jag bara säga att jag har läst din blogg ganska länge nu, och den är verkligen bra. Väldigt fina foton tar du också! Kram! :) ♥




Kom ihåg mig?