sick of being sick

Uppdaterar från min mobil. Är för sjuk för att orka använda datorn. Hallååå! Jag har blivit tvärsjuk och har bara legat I sängen 25 timmar nu. Började med att jag vaknade igår morse och hade ont I halsen MEN jag gick såklart till skolan ändå. Kände mig inte pigg men det gick bra ändå. Sen där vid lunchen så blev jag plötsligt tvärdålig. Fick huvudvärk, började frysa och hade ont I hela kroppen. Åkte då hem och fick som tur var skjuts hem. Blev sämre o sämre för varje minut som gick, och pappa var tvungen att skjutsa mig framför dörren. Gick direkt och la mig I sängen,och har legat här sen dess. Knappt kunnat ätit nåt och behöver hjälp med att ens ta mig till toaletten :| känner sig helt handikappad nä r man har så mycket feber... Så tråkigt när man VILL vara I skolan och är pepp, DÅ blir man så sjuk så man inte ens kan tvinga iväg sig själv :/ fan



Kom ihåg mig?