Sämsta dan

.
.
Började med att jag drömde den vidrigaste mardrömmen jag nånsin varit med om. Hela dan känns nedstämd och konstig. Konstiga saker händer, noll energi, huvudvärk, trött, på dåligt humör och ALLT, verkligen ALLT går ont!
Känns som att jag är med i nån jäkla film. Typ en skräckfilm eller dålig komedifilm där allt bara går fel. Känns som att jag har drömt allt och snart vaknar ur drömmen.  Tänkte trösta mig själv med att när jag kommer så finns mitt efterlängtande sims spel som jag har längtat efter i ett halv år! Men nej, när jag kommer hem så har det inte ens kommit! Idag är dagen de släpps i Sverige och så har jag inte fått det trots att jag förbeställt? Åker till butiker här i stan. INTE EN ENDA BUTIK HADE KÖPT IN SPELET ÄN. Assså jag har bara gått runt och väntat i ett halv år och räknat ner dagar sen tre veckor tillbaka, och så får man inte ens spelet!! Jätteirriterad och bara så less nu. Vill att denna dag ska vara över för allt känns som ett skämt. Som att någon ska hoppa fram och säga "You've been pranked!" eller nåt. Hoppas verkligen att när jag vaknar i morgon så känns allt som vanligt igen och att jag har en TURdag efter denna otursdag. Om det inte är en bättre dag i morgon... då drar jag täcket över huvudet och tänker inte lämna sängen. PUNKT SLUT!
.
Låt mig få gråta en stund över allt ont som hänt idag


Heej! :)

Vill du vara med och tävla om att bli Veckans Blogg?

Klicka in här och skriv "Jag är med" : http://evvesliv.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-2.html#comment

Obs! Du har större chans att vinna om du länkar tävlingen eller följer mig via blogovin!

Kramizar Evve!




Kom ihåg mig?