opepp chey

Idag kände man sig allt annat än pepp. Men skola hör till livet, så åkte iväg. Med noll energi i kroppen så tog jag mig igenom en tre timmars lång engelskalektion. Men sen klarade jag inte av att stanna kvar längre, så fick åka hem. Åt lunch, och sen i stort sätt somnade jag och sov hela eftermiddagen och över middan. Lite dumt kanske att vakna nu när det är kväll.. Eller jag vaknade  faktiskt 18:30 ungefär.
Förresten, vet ni en puckad sak? Dom har infört nu att föräldrarna får ett sms om man inte är på lektionen :o Vi är ju typ myndiga och ändå ska dom skicka ut sms, till föräldrarna? LOL! Så idag när jag t.o.m pratade med min lärare att jag inte mådde bra och skulle hem. Hon sa att hon skulle sjukanmäla mig, och ändå så fick mina föräldrar sms att jag hade ogiltig frånvaro. Så mamma skicka sms och bah "Skolkar du idag?!". Haha :( Pucko system!




Kom ihåg mig?