Höststädning

Klockan 09:00 idag vaknade jag av att någon står med motorsåg utanför mitt fönster och sågar ner vårat träd. HÄRLIG uppvakning! Sprang upp och såg hela vårat träd ligga på våran baksida. Hade vi gett tillåtelse till det? Gick upp och åt frukost och sedan blev man utsparkad för det var tydligen höststädning idag! Åh tusan.  När jag kom ut så var inte bara vårat träd på tomten borta, utan även hela häcken! Den såg "död ut", så dom kapade av allting. Okej...så där fick jag stå och kratta upp resterna plus alla löv på gården i över en timme.  Blev sedan fika på gården med alla som bor på området. Smet sen därifrån och spelade Wii istället. MYCKET roligare.
Ungefär så har min dag sett ut idag. Kul? Njaa haft roligare lördagar. Hoppas NI har haft roligare lördag haha.

En bild från idag på oss syskon. Kasta löv är ju kul. Men att vara tvungen och kratta ihop allt igen var inte lika kul.




Kom ihåg mig?