Lite sämre dag...

Bestämde mig vid 11-tiden igår kväll att gå och lägga mig. Kunde inte somna. Klockan 2 fick jag jätte ont i magen helt utan anledning och kunde då absolut inte somna. När klockan var nästan fyra så höll jag på att somna. Precis då kommer pappa och säger åt mig att lägga mig brevid min lillebror för pappa ska iväg och jobba, och mamma är ju bortrest. Går ner och lägger mig, vid halv 5 somnar jag. Klockan 7 ringer mamma och säger att hennes tåg är försenat och JAG måste gå upp med lillebror och göra han i ordning. Klockan 8 får jag gå och lägga mig igen. Bara två timmar senare så ringer väckarklockan. Råkar stänga av den i sömnen och vaknade sen mitt på dan. Ops! Blev ingen skola idag eftersom jag fortfarande har så ont. Är så trött så jag skulle kunna dö..
.


VILL HA DESSA TATUERINGAR!! åååhH!
weheartit.com




Kom ihåg mig?