Jag ska börja med en lista och slutföra den!

Nu ska jag försöka med en lista igen, och den här gången (för första gången) ska jag slutföra den!!

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

Sv Enligt min erfarenhet har inte länkbyten gett så stor effekt tyvärr. Men hur många läsare har du?

moa

Åh, intressant :'D Snor den, eheh!

sv: åh tack! :)

Sv När du kommer upp lite i läsarantal så kanske vi kan göra det i så fall, nu känns det lite sådär eftersom jag ligger på ca 1200-1500 /dag... ^^

- Tack! :)




Kom ihåg mig?