Inte sån pepp dag..

Sitter på skolan med en jobbig förkylning. Tog en sovmorgonen eftersom förkylningen suger ur all energi ur mig så orkade inte åka iväg. Nu är jag piggare men har en jobbig hosta. Har svenskalektion och ska typ skriva nån romantisk novell eller något. Roligt..
Jag drömmer hela tiden mig bort till ett roligare land. Tänk och få åka till LA och uppleva något, istället för att sitta här hemma där världen är helt sne för det är november och vi fortfarande har plusgrader och ingen snö! :'s

sv: ja den är väldigt bra ! :)

SV: Tack så mycket, men jag kan tyvärr inte ta credit för den, den finns gratis på www.bloggstyle.se! :)

sv: jepp, säg till bara ;)

Det är bara semester :) så en blandning mellan sol, bad och shopping blir det :)

Nej nu är det bannemig dags för snön att komma!

@ ja.. jag har beställt många gånger från stylebytyra! Varorna kommer inom 2 dagar (för mig i stockholm iaf) och jag tycker det är bra kvallité även! Ända minuset är att man måste betala grejjerna innan man kan göra en retur på dem.. Så jag brukar känna efter en extra gång innan jag beställer! Men annars, tummen upp! :)

Va fina foton du har i bloggen, tar du alla själv eller är det inspobilder även?




Kom ihåg mig?