Dag 2: 9 saker om dig själv.

Eftersom jag har tagit på mig den här lista, så måste jag fortsätta..humm..

  • Känner att jag är född i fel land och borde egentligen bo i USA
  • Hatar, hatar , hatar kyla.
  • Inbillar mig mycket saker. Som att alla man möter ute på kvällen är mördare och att de med stora ryggsäckar på bussen är självmordsbombare :|
  • Äääääälskar att sjunga och sjunger varje dag. 
  • Killar med tatueringar och piercingar är det snyggaste som finns
  • En kille som kan spela gitarr och sjunga - automatiskt attraktiv
  • Jag är datanörd och jäkligt lat!
  • Har aldrig nånsin varit kär eller varit tillsammans med någon. Har ingen brådska heller.
    • Har färgat håret säkert 100 ggr och vet inte längre vad min riktiga hårfärg är o.O


re; haha ah känner samma här! Mitt är inte långt ifrån 45 cm nu, så känns verkligen onödigt med lika lång hårförlängning, nu satsar jag på ännu längre haha! ;)

Sv Jajamen, vif ixar det serdu ;) Hoppas att du får en underbar dag, för det tänker jag ha - snart dags att föda barn nu ;)

Usch, vad jobbigt du som verkar rätt ung också! =/ Men du hade en väldans fin blogg! :)




Kom ihåg mig?