Stannar inomhus

Asså nej. Det blir ingen skola idag.  Ont i magen och är lite förkyld. Och att det spöregnar ute, blåser och är grått gör inte det hela bättre. Stanna hemma och plugga stenhårt istället låter som en bättre plan än att plåga mig igenom 7 timmar skola. Så blir det! Sen blir det att köpa morsdagspresent och ha en mysig helg :')

En av bilderna som jag använde mig av till skolarbetet "energi"

sv; åh tack! Jag har lagt till dig nu! :D



Sv: Okej :/ men det går fort ska du se :D Vad går du för linje? :)

Usch krya på dig!!

Hej vad ska du hitta på i helgen?:)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett par valfria färgade linser + linsvätska!

klicka här för att läsa mer: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfria-fargade-linser.html#comment

Jätte söt blogg du har;-)



Skulle bli jätteglad om just du kolla in i min intershop;-)



www.Gniztra.com



Fake piercings,MAC smink,Coola ringar,smycken och mycke mera..



Puzz




Kom ihåg mig?