Sol, vind och...vatten?

Det är soligt, lagom mycket vind, men för kallt för att bada än.
Hur mår alla idag förresten? Själv så mår jag fortfarande knepigt och lyckades då inte ta mig iväg till skolan. Tydligen så hade vi haft ännu ett nationellt prov i engelska(!!??) Som jag missade då. Så i morgon MÅSTE jag till skolan och sitta på extra lektionen och göra prov. (Det är jag som tvingar mig själv). Jag hoppas att jag får göra två nationella prov på en gång, så jag har fått det gjort! Shit, det är ju inte ens 20 skoldagar kvar nu va? :O *nervös och panikslagen*.

Har tagit en kalldusch men ändå så håller jag på att dö av värmen. Sitter nu inne i skuggan för att överleva och göra lite läxor.

Bild från typ fredags eller nåt, och JA, kakorna var skitgoa=) (några frågade de i kommentar)

Gissa vad som ligger i mitt Nelly paket, den som gissar rätt först vinner en länkning :D



Direkt länk --> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/mitt-paket-d.html#comment




Kom ihåg mig?