På mitt schema

På schemat står det nu grillning och sen bleka slingor! :D
Har precis blivit klar med min fotouppgift där man ska fota tre bilder och tänka på slutartiden m.m

Sitter nu och dricker en  blåbär & hallon smoothie. Älskar bääär (och frukt)


google.se

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

Finns även andra tävlingar tex kan man vinna en jätte fin klockring eller en söt filt till barnet så kolla i vänsterspalten där de är länkade:)

Ja, spindlar är Ä C K L I G A små monster!! Usch,och när man har araknofobi så blir det ju bara värre, haha!

Sv: hejj, nu är dagens blogg uppe vann du? Om inte va med igen

Fast även om du vann så får du vara med igen! Lycka till!

Snabblänk: http://freefallin.webblogg.se/2011/may/dagens-blogg-2.html#comment

Kram

gud vilken härlig bild !

FÅr man se dom bilderna som du tog i uppgift ?



Haft en bra helg ?




Kom ihåg mig?