If I knew that life was not like a movie, I would not do it

Torsdag igen. Veckorna går fort. I morgon är det redan fredag och helg. Tre timmars mattelektion, men fick gå tidigare då jag blev klar med procenträkningen. Efter skolan så åkte jag förbi affären och köpte dessa två vitamindrycker och en tidning. Måste unna mig själv i detta trista väder. Blåser och snöar på samma gång i omgångar. Jag som trodde det skulle bli vår nu!
Sitter nu och lyssnar på lite musik och jobbar i photoshop. Ska börja med mina film-bilder. Vi ska göra en bild som påminner om en känd film eller serie. Jag är inte så bra på att beskriva men. Ska göra Desperate Housewives och Avatar tänkte jag :)





Fann också ett alldeles nytt halsband i morse. Fick det i julklapp men har legat kvar i lådan tills idag. Hade helt glömt bort det. Riktigt fint!

fin blogg

sv: Tack detsamma ;)

sv: Alla de gånger jag beställt därifrån så har jag mer elr mindre blivit missnöjd.

fint halsband. Perfekt till allt typ ;)




Kom ihåg mig?