Spegel spegel på väggen där, säg vem som gladast är

Är glad över att jag äntligen har fått ett helt eget och nytt skåp för mig själv, med bara mina saker.
Smällde in allting men rensade bort en hel del saker så jag skulle få plats med det viktigaste. Har fortfarande en del saker i ett annat skåp. hehe. Bestämde mig för att lite snabbt räkna ihop vad jag har för saker.

Skåpet rymde:

6 st olika foundation,
5 st puder,
15 st ögonskuggor ,
4 st läppstift,
3 st läppglans,
8 st kajalpennor,
15 st olika penslar (!)
4 st mascaror,
4 st concealer,
3 st parfymer,
3 st hårprodukter,
ögonbrynspenna,
läppenna
Och sen massa andra hudvårdssaker.








sv: Tack så mycket. Snygg blogg har du med ;)

Addar dig nu, kommentera när du addat mig :P

sv: Tack! ^^

svar:

åhh tack så jätte mkt verkligen :D

sv; tack :)

kul att du tycker det, även fast jag ser att du skrivit det till typ,,, många andra >-<'''




Kom ihåg mig?