Köpte från Dollar $tore

Här kommer lite bilder på det jag köpte igår på Dollar.


Köpte en sån här sist jag var där. GUD vad gott de luktar. Luktar som att du ligger på en strand utomlands. ^^ Så köpte tre stycken nu så det räcker ett tag.




Lite ansiktsmasker och sånt. Två stycken som luktar vitchoklad! OMG, jag kommer vilja äta upp dom.




En mindre plånbok. Bra när man inte orkar ta mig sig hela plånboken med alla pengar och kort :)



En sån där till pudret. Leopard mönster ^^ gillas





Och till sist, sminkpenslar och "fodral" till dem.
Utsidan & insidan

Hahahaha jag använde en gång en chokladmask så blev det över, så jag lämnade den, så gick Alfons och åt av den HAHA :)

Jag må vara trög, men köpte du detta online? (isåf vilken sida?)

elr i en s.k markbutik? :)




Kom ihåg mig?