Konstverk

Jisses! Jag insåg precis hur mycket skolarbete jag har att göra! :O



"Konstverk" med ett budskap. (Klart!)

God Hälsa.

Fota tre valfria känslor, får ej redigera eller använda inställningar på kameran.

Fota en bild där man ska tänka på tredjedelarna i bilden...öh

Plugga till ett matteprov som ska göras på torsdag.

Fota dödssynder en gång till fast i färg. Två stycken.

Fota + redigera 3 bilder som ska påminna om någon film eller serie

Och sen ska jag göra allt som jag missade i höstas. Kanon..! (y)



Här är i alla fall mitt "konstverk" med ett budskap.

sv; tack så mycket sötnos!

Fin blogg :)

kram

Sv: Tack så mycket :D

sv: Tack :3

- tack ;) vgd?

Sv: Tack så mycket! Jag bara älskar dina bilder speciellt den där frost ögon bilden!!!! :)

Är de en östersunds tjej som titta in på min blogg och sa hej:)

Din blogg va också väldigt fin.

Kram

Fin blogg, Allt väl? :-)

lycka till! :D

åh spännande uppgifter. haha jag vart nästan taggad på att prova dom. men vad menas med att fotografera känslor utan att använda inställningarna på kameran. jag menar, nån inställning behövs ju för att det ens ska bli ett kort..

sv. Ahh jag förstår och tredjedelar handlar om gyllene snittet va?




Kom ihåg mig?