illustrator

Har ett skolarbete där vi ska "rita av" en scen från en animerad film. Jag valde filmen "dumma mej" för den är så himla söt. Ska rita av någon av dessa scener.



sv; tack! :D är riktigt nöjd med den

Tack! Visst!

Lägger till dig :)

Heej tack föär din kommentar demn är så söta ta den sista bilden (tycker jag;) )

heeej! du komentera min blogg!

Vem är du? :) vara på min blogg via en komentar!

ha det bra :) <3

Sv: Visst,

Säg till när du lagt till mig,

Så lägger jag till dig :)

hej hej



Just nu har jag ett vår erbjudande

- Få 15 kr rabbat på en vara. Även grattis frakt ingår. (fram till 1 april)



Missa inte detta!



MVH Sofia

Svar: Ja , jag tycker det iallafall ;)

svar

nej de kommer från weheartit :) länkar finns i min sidmeny :)

fin blogg kolla gärna på min med :)

Hej!

Har just nu en jättestor bloppis fullproppad med kläder och accessoarer för bra priser. Passa på att fynda om du har lust! :)



http://liinnjohanssons.blogg.se/2011/march/bloppis.html



kram

sööt!



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa designade mobilskal, färdiga modeller eller designa din egen! Gåva på köpet!




Kom ihåg mig?