Sommarlov!

Idag fick vi sommarlov. Har dock inga sommarlov-känslor. Kanske beror det på att jag är nördig nog att stanna kvar i skolan några dagar till :o Hehe, ska gå sommarskola typ 2 dagar bara för att bli klar med allt inom kurserna. Men sen är det sommarlov! Det känns iallafall att det är sommar. Varmt och skönt. Känns både bra och dåligt med lov. Det dåliga är att man inte träffar folk varje dag som man gör när det är skola och kommer sakna en del människor. Men det som är bra är väl att man slipper alla krav och stress från skolan :') Detta ska bli den bästa sommaren har jag bestämt! Jag ska verkligen göra något iår. Något oväntat!
Kan för övrigt inte fatta att det redan gått ett år! Och hade aldrig klarat det utan min fina vän Moa. Utan henne vet jag inte hur det hade gått.

Så här är bilder från idag. Bilder lånade från Moa!






Tack! Okej :)

moa

<3

Jarå, skitkul! Haha, same. Jag har inte sett solljus på två dagar nu xD

Härligt:)



Vad ska du göra i sommar då?



kram Frida

Sv: Tom tits är som ett "museeum" typ men istället för att bara få kolla så är det runt 300 experiment ^^ Om det va det du menade :P

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)




Kom ihåg mig?