Åsikter om AsianFashionShop.com

NU har ä-n-t-l-i-g-e-n mitt paket från Asien kommit! Hade inte hört om någon annan som hade beställt där ifrån tidigare, så det var en liten risk med tanke på att sidan är utländsk. Men ägaren är från Sverige, så tog kontakt med henne först innan jag beställde. Folk bad mig att skriva om det sen när jag hade fått min leverans för ingen vågade beställa innan dom hade hört nån annan som hade gjort det, hehe. Så nu ska jag tycka till! :p


Jag har nästan bara positiva saker och säga om hemsidan. Priserna är jättelåga. (Allt mitt gick på ungefär 320! kronor och då är frakten inräknad!) Frakten kostade typ 30 kronor bara och plaggen bara lite mer än hundra. Om man har några frågor så svarar dom alltid på mailen, plus att jag hittade ägaren (på fb) för att kontrollera att hon var ägaren av sidan.

Det negativa (som är väldigt stort minus) är att alla kläder är i en enda storlek! Alla är one-size och är typ i small/36. Så det är ju tråkigt att kläderna bara är för dom som har just storlek 36 :/  Sen är det två saker till som är lite negativa (beror på åsikter), det är att leveranstiden kan va upp till en månad och man måste betala innan dom skickar paketet. Kläderna skeppas typ alltid sista dagen i varje månad. Så beställer man tidigt i månaden så måste man betala direkt och sen vänta hela månaden ut. För mig tog det 3,5 vecka bara för att massa helgdagar dök upp.

Men slutsatsen, jag är HELNÖJD och det är absolut värt att beställa därifrån. Dom har annorlunda kläder som jag inte sett i Sverige ännu, priset är jättelågt men kvalitén verkar ändå bra! Så besök http://asianfashionshop.com

Det jag beställde!

Vad bra att det gick vägen! Ska nog ta mig en titt idag och se om det finns nåt kul att beställa. :)

Sv: Åh tack så jättemycket ! :)




Kom ihåg mig?