tråkigt

Det blir likadant varje sommar. Man har hundra idéer och förhoppningar, men sen blir det aldrig av. Man tänker att man hinner göra det senare i sommar, men tiden bara går och man gör aldrig något. Så galet trist när alla vänner lämnar stan och man sitter hemma själv och bah "jaha och nu då?!". Jag vill resa iväg och bo på hotell, men då tar dom upp förslaget att åka till Dalarna. Varför Dalarna?  Men åker ju iaf till Grekland sen i augusti när andra början skolan :)

Spenderar mina dagar genom att glo igenom alla Desperate Housewives säsonger. Har sett hela 1an och halva 2an nu.

sv: Följer dig med ;)

sv; okej lägger till dig, säg till när du lagt till mig :D

det blir så näre skapas nya program tror jag :) Typ dom bestämmer ju intagningspoängen relaterat till föregående år, hur många som brukar söka och sådär. vet inte riktigt hure funkar men när min kompis började en ny skola på en nygjord linje så vare iaf 0 intagningspoäng :D

snygg blogg förresten!!

Jag håller verkligen med dig, jag har många saker som jag vill göra nu i sommar men pga vädret och att alla är borta så sitter an bara hemma och tråkar. Hmm :D Trevlig tisdag!

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?




Kom ihåg mig?