Svart, äkta löshår säljes!

Jag gjorde ett sånt här inlägg förut, men vet inte hur man postar samma inlägg igen? kan man göra det?
Så jag gjorde ett nytt inlägg.


Ett ca 52 cm långt och 20 cm brett, svart äkta människo hår med clips! Ej använt! Jag har delat upp och sedan sytt ihop det i 3 lagar för ett tjockare resultat. En trens där 3 clips ingår som jag själv har sytt dit. Du kan tvätta, locka, platta, torka, styla precis som du vill! (Färgning vet jag dock ej hur det funkar)

Perfekt för dig som vill ha långt och tjockt hår. M
ed hjälp av clipsen så kan du lätt sätta i och ta ur förlängningen när du vill! Kan hålla upp till flera år om du sköter det rätt! Bästa kvalité!





Jag har själv köpt håret för över 600 kr PLUS kostat på clips och sytt så det ska passa för alla. Och  nu säljer jag det för 500 kr (eller högst bud)!

Det är ALDRIG använt och anledningen till att jag säljer det är för att när jag hade köpt det så kom jag på att jag inte behövde det! Så det har bara legat här på en hylla orört i ett år nu.


Kategori: Tjej / Skönhet / Hår & naglar
Pris: 400 kronor (exklusive frakt)
Objektet finns i Jämtlands län.

Om du är intresserad så lämna ditt mailadress så skriver jag till dig!

Nej tack!

sv, tack så mycket:D

Vad fin blogg du har! Vars har du köpt löshåret ifrån? :) Kram!

ja de är lungt men jag tror varken jag behöver längre eller svart hår eftersom jag precis gjort ljusa slingor hehe

moa

sv: Jag bor i Boden :)

Jaaadå ! alltid ;D

M *

- nej :)!

för mörkt för mig :)

haha a, jätte epic ;)

sv; jaaa, älskar sims djurliv ;3 har du sims 3 ?

Hej. Super fin blogg! Hur mår du idag? :)

sv, tack det samma:D

hihi, tack så mycket :D härligt blogg dethär med alltså!

Tack så mycket :D Måste bara säga att jag läser din blogg och att man älskar din stil ;)

Hej och tack för dom vänliga orden. :)



Det är inte så svårt att få till ljuset, men du behöver en blixt och en softbox. :)

Är det något mer du vill veta är det bara att fråga.



Trevlig blogg du har. Många fina bilder.

Ha det så gôtt.

Hallå! Vill du ha fler besökare till din blogg? KLicka på länken http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=matildacavanagh och registrera dej! Det är gratis & såå värt det! :) Kram M.

hur mycket kostar de eller ee de en tävling ? =/




Kom ihåg mig?