Min fredagkväll

Såhär spenderar jag min fredagskväll.

Mums med choklad ;) och jag älskar din header, jättefin! Allt bra idag? :)

sv; ja det är äkta ! kram!

sv: tack!

klart att jag lägger till dig på bloglovin' :)

Sv; lagt till dig nu!:D säg till när du lagt till mig!;)

Jätte fräck blogg!

Hej på dej!

Jag ska tipsa om en tävling som vi har nu där du kan vinna massvis av länkar och en gratis header av oss! reglerna är buslätta, så vad väntar du på?

Länken till inlägget: http://nikkor.webblogg.se/2011/july/veckans-blogg-1.html#comment



Kramkram http://nikkor.webblogg.se

SV: Tycker oxå det är drygt, men nu måste jag tyvärr svara på dom.

Så vad gör du?

Ja visst är den? :) Den kostade 299 kr inne på H&M.

Svar: Man kan göra mycket kul med eyeliner, men jag älskar att hålla på med ögonskuggor så det är väl min "favorit", men det är klart att eyeliner också är kul, det gör så himla mycket med lite eyeliner :)

vill du se en osminkad bild på kissie?

klicka här: http://ads.frossle.com/click/24109-10670-14807/ - hahahaaah! ;)

söt blogg, jag körde på samma fredagsmys fast med marabou istället ;)

hejhej!

Skicka gärna in ett foto till min veckans bild som jag väljer ut en bild varje lördag som bli publicerad i min blogg. Kanske är det din tur nästa lördag? Läs mer på bloggen.

Ha en fortsatt bra dag.

Kramar:)



- tack!

Vilken fin blogg du har :D Kolla gärna in min och lämna en kommentar för det vore grymt snällt (a'



Ha en bra dag!

Sv: Tack sötis men det e bara en peruk jag fick låna av min kompis :)

Hej, gör du bloggdesigner? =)




Kom ihåg mig?