Högsta betyg

Är jätteglad över dagen. Var på skolan heeeela dagen. 08:30 - 15:30.  Idag skulle vi redovisa våran bild som vi gjorde i photoshop och jobbade med kontraster och sånt. Jag var inte helt klar med min bild, och var osäker på om det räckte för att nå upp till lärarens krav. Men jag redovisade den ändå för honom. And guess what! Jag fick högsta betyg! Hihihi ååååh så glad jag blev :D Så kul när man får högsta betyg med något som man verkligen är intresserad av. Fick visa mina skills i photoshop. ;P

Detta är min bild:
Tanken med bilden var att den skulle vara kall och samtidigt varm.
Det är vinter, som ni ser till vänster och frosten på blomman, och sen till höger så är det vårvärmen som kommer in och därför smälter frosten på blomman till höger + det känns varmare.

Grattis! :) Bilden blev jättefin.

Verkligen jättefin bild! Du har nog en framtid inom det där! =)

f

Hejsan! Jag har en veckansbloggtävling på min blogg, vore kul om du var med! Vinnare utses idag, men kommer en till tävling imorgon!



http://fgullarbergs.blogg.se/2011/january/veckansblogg-v4.html#comment




Kom ihåg mig?