Fotosjuk

Fick helt plötsligt ett sug av att fota. Så jag letade upp kameran och började att experimentera lite. Gjorde en egen reflexskärm och fotade mitt peace-halsband ^^

Lägger upp bilden i tre olika färger. Vilken var snyggast?


Grön




Blå



Lila



Jag tycker personligen mest om den blåa, för det var själva idén från början ^^


moa

Jag tyckte också att den blåa blev bäst. :)



SAKNAR DIG, tjejen!

moa

Svar; Jag börjar åka relativt tidigt på fredagen, så.. Jag är nog hemma tills två-tre ungefär! :)

Den blåa ! :)

fy vad snygg blogg asså!! :O

Den högst upp/första.

Fina bilder!

sv: va kul :D jag håller med om att alla andra bloggar är likadana ._. just därför jag vill vara annorlunda, hatar att vara som alla andra ._.

På den gröna så fattas det ju en pärla ;O

fina bilderna blev ^^

Såå varför redigerade du inte dit en pärla på den bilden där de fattas?? D:

Den första bilden var sjukt fin. ;o

Blåa eller gröna !

Lila ;) Blå var också fin ;)




Kom ihåg mig?