Blir bättre och bättre. Jag är tillbaks

Vad sjukt mycket energi jag har haft idag! Jag är själv förvånad. För ca en månad sen så klarade jag inte ens av att gå till skolan. Jag kunde inte ens ta mig till skolan! SÅ svårt är det väl egentligen inte? I fem veckor på raken i höstas, kunde jag inte ens ta mig upp ur sängen!  Och i hela 9:an så kändes det som att jag levde i en dimma,eller något. Inte en enda dag så fungerade jag normalt.  Men idag, jag nästan hoppar ur sängen och längtar lite smått efter att komma iväg till skolan. Shit, vad har hänt? :o Det är verkligen... otroligt.
Så nu ska jag berätta om min dag. 

Först så kom jag till skolan 08:30, hade engelska i tre timmar. Jag har alltid hatat engelska ända sen vi började med det i 3:an, men nu när jag kom till gymnasiet så blev det ganska kul?! :O Gymnasiet är grymt! I alla fall, sen 11:40 så slutade vi, och då stannade jag kvar och åt lunch. Sen gick jag, Moa & Emil till gymmet som finns här på Norr. Bestämde mig för att köpa gymkort för att börja träna igen! :D Så tränade vi i över en timme. Det.var.så.otroligt.skönt!
Gud vad jag är pepp på att börja träna igen! Ska träna MINST 2 ggr i veckan nu. Pepp,pepp,pepp!!
Efter vi hade tränat så gick jag ner på stan. Skulle möta mamma,men hon var så seg så jag gick runt själv och kolla i affärer. Gick till Carlings och köpte födelsedagspresent till Åsa. Sjukt snygg t-shirt!  Sen kom mamma dit, så shoppade vi lite, sen ringde Johanna! <3 Så gick jag med henne på stan. Så SJUKT kul att träffa henne igen!<3   Sen kl 16:00 så gick jag tillbaka till stadsdel norr för att möta upp Åsa. Så gick vi och käkade middag på en pizzeria. Vi satt där i över 1,5 timme och pratade. Jag firade även henne med paket och sånt :D


Vilken himla toppendag!
Känns som att jag äntligen har blivit mig själv igen. Linn med massor av energi.



Har burit på världens tyngsta(typ) väska hela dagen.



Snax jag köpte på stan efter träning.







Och så blev det lite inköp :) Sånt som behövs. (Pärlorna ska jag pimpa mobilen med)





sv; jo det är skönt med en extra dag ledigt. då blir inte första veckan så lång :)

tack så jättemycket :D fast det är inte jag som tagit bilderna till headern såklart, bara en av dom :) resten är ifrån weheartit :)




Kom ihåg mig?