Saturday

Jag hittar aldrig på något på helgerna, för då är jag så trött. Så det händer typ ingenting idag.
Låg i sängen och kollade på tv, satt vid datorn, åt god middag, gick tillbaka till datorn, gick och solade 20 min, städade sen hela mitt rum, tog en dusch, kollade på melodifestivalen, poppade popcorn och kollade Freaky Friday, och nu sitter jag här och lyssnar på Michael Jackson. Ja, så såg min dag ut. Kortfattat :)


Sen insåg jag också att allt som har med mig var roligare förr! Jag gjorde mycket mera, var mycket mera social, Hade roligare stil och mycket snyggare hårfärger.  Dags att göra något åt det tror jag! Ska börja med att fixa mitt hår som tappar färg hela tiden :o Konstigt! Inga bilder har jag heller att bjuda på :/


Jag vill inte att min blogg ska vara så mörk och svart, så försökte mig på en ljus header. Men den blev ju bara kaos :O Jag har verkligen noll ideér





Kom ihåg mig?