it´s a beautiful day

Idag blev min första skoldag för denna vecka! Men torsdagar känns ganska så meningslösa då vi endast har en mattelektion och vi får alltid sluta så fort vi blir klara. Idag hade vi matteprov och jag var klar ungefär 14:20, så hade bara lektion i typ 1 timme och 40 min. Skönt iof! ^^
I morgon är det fredag och då har jag också bara en lektion! Så börjar 08:40 och slutar 11:40! SKönt! Ska kanske ner på stan efteråt, ifall jag hittar någon att gå med :)  Ska även åka buss för första gången till skolan imorgon.. Jag har en fobi för bussar och tycker det är jättestressigt och nervöst. Men i morgon har jag inget val då jag ej kan få någon skjuts. Så blir bussen då! :) Går nog bra!


Såhär fin vad himlen när jag kom hem från skolan idag. Bilderna är tagna med min mobilkamera.




Allt bra? :)



Aw tack :P <3

moa

Svar; Åh, tack vännen! :D Glad jag blir! Slängde ihop den designen igår. Första gången jag försökte mig på något eget, så.. Jag blir glad då jag får höra sånt!




Kom ihåg mig?