Hittat ringar jag vill ha!



Underbart snygga ringar som jag vill haaa! Tur att man fyller år snart då :D





(Dessa snygga ringar hittar ni genom att klicka på bannern under) * menade jag



www.cocoo.se -  Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!

SVAR: jag har lagt till dej nu, din tur!!!:)

SV: tack, det samma! :)

Tack så mycket. Du har också en jätte fin blogg! Gillar ringen med nalle björnen på! :)

sv; Tack detsamma! :)

sv; tack, men inte jag som gjort designen (;

Sv: Tack dsm :)

Wow, vilka snygga ringar! Ja, det gör du rätt i att önska dig dom om du fyller år snart!^^



SVAR: Haha okej, du kanske skulle ta & göra det?;-)

A.

Svar: Mehe, det gör jag med. :D

Den översta är väldigt lik den nya jag köpte. Väldigt snygga ringar!

snygga allihopa :D

Gillar när det dubbelringar eller vad man säger :)




Kom ihåg mig?