Hilary Duff. Photoshop!

Jag hade tråkigt, så tänkte leka lite i photoshop. Tänkte att jag skulle ta en bild på Hilary Duff och göra om henne till "Scene". Höhöh det var lite kul. Här har ni resultatet. Skulle hon vara snygg som Scene?


Före:




Efter:

moa

Åh, bra jobbat! :)

grymt gjort!:)

sv: tack så jätte mycket, men du ska inte säga något. din blogg är 100 gånger finare, jag lovar, haha! :D

du är sååå himla duktig på att redigare. din header är helt grym, denna/domma bilderna på hillary lika grymma! hur göööör du lixom?! jag vill också kunna redigera så himla bra!!

du en fråga, du har inte lust att kanske göra en header till mig? eller bara redigera en bild på mig sådär coolt som du har gjort här på hilary? vore verkligen hur kul som helst! och jätte snällt av dig! :) du kan väl höra av dig.

hade bra, kramkram!♥

fan va coolt! älskar ögonfärgen!

HAha, fräsigt xD




Kom ihåg mig?