Nytt i garderoben

Klickade mig hem två plagg för ett tag sen, men hämtade inte ut dom förrän igår. En baseballjacka och en baseball..tröja. Var rea så passade på. Men jag är pank nu :c

Allt från H&M

Sv: Tack så mycket :D Den är ny och fräsch :D

SV: Herregud tack så mycket, måste säga detsamma!

SV: TAck så mycket :)

Svar: Jaa absolut jag går in å följer dig nu :D

Jag har lagt till dig på bloglovin nu så du lägger till mig! :)

moa

ÄLSKAR tröjan!

sv; taack desamma c:

ja, jag har gjort den själv ^^



aww, jag vill ha en sån baseball jacka.. ibland undrar jag hur jag tänker när jag struntar i att köpa sånt jag vet att jag vill ha.. :c och sen ångrar jag mig. toppen!

svar: tack så mycket :)

nej jag har inte gjort den själv!

- Tack, detsamma :)

Svar: När kom den? :)

Tackar. nja, jag har haft en grunddesign som jag har ändrat själv :)




Kom ihåg mig?