Många läsare

Eftersom jag ser att jag har fått 3 gånger så mycket med läsare idag så känner jag att jag måste uppdatera. Vet inte hur det helt plötsligt kunde bli 3 gånger flera, men roligt är det!
Laddar upp några bilder från när jag och syrran var ute och fotade i somras. Visste ni att fota utomhus en molnig dag är det bästa tillfället att fota?

Tack! :) Ja har gjort min design själv. :)

Thank you so much for comment my post, I love those GIF images :P

hhtp//:deliriosdelirados.blogspot.com

gud vilka fina bilder! :D sv: lunginflammation suger! D: jag bara har ont o sover :C

svar:ja usch det är jätte jobbigt...

Tyvärr kommer det inte bli bättre :(

hoppas du haft en bra dag !

Svar: Sure, dude! Följer dig nu.

aw, tack!

Fina bilder =)

super fina foton! :)

varför är det bäst att fota när det är molnigt ute :)

aha :D då förstår jag =) Tack :D

kram




Kom ihåg mig?