Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.

Jisses,vart ska jag börja? Finns SÅ många snygga kvinnor som jag är så avundsjuk på.
  • Eva Longoria

    Alltid varit min favorit i Desperate Housewives. Otroligt talangful skådespelare och hon ser ju bokstavligen perfekt ut!

  • Brookelle Bones

    Brookelle Bones har varit min inspiration länge. Var från henne som jag "hitta min personliga stil".
    Absolut en av de snyggaste jag sett

  • Audrey Kitching

    Absolut en av de snyggaste människorna jag sett. Kanske t.o.m den snyggaste?
    Skulle kunna göra vad som helst för att få hennes hår. Otroligt snygg helt enkelt och inspireras av hennes stil!

  • Brenda Song

    Känd från bl.a Disney Channel. Har seriöst aldrig sett henne haft en Bad hair-day eller något sådant. Hon ser perfekt ut hela tiden och passar i allt! T.o.m när hon ska klä ut sig för att se ful ut så är hon snygg! Haha

  • Mary-Katy Olsen

    Ända sen jag var typ 12 år så har jag inspireras av henne. Hon och hennes tvillingsyrra var mina "idoler" när jag var yngre. Snygga tjejer med snygga stilar och talangfulla skådespelare.

tack så mycket! du är oxå jättebra på att fota ^^




Kom ihåg mig?