snart tillbaka till normalt

Ville bara uppdatera lite snabbt och skriva. Tycker synd om de som började skolan idag (och tidigare också för den delen). Medans de andra gick upp för att åka väg tll skolan, så gick jag upp, drog på mig en bikini och gick och lade mig på en solstol på stranden och drack nypressad apelsinjuice! GUD vad jag INTE har lust att åka hem. Jag är helt klart född i fel land. Är ju såhär jag ska bo! Gå runt i typ bikini hela dagarna. Kommer frysa ihjäl när jag kommer hem :( Är bara idag(tisdag) och onsdagen och halva torsdagen kvar. på torsdagen så åker vi hem med flyg som går nånting med 23:00. Och vi kommer landa i sthlm 01:00- nånting. Flyttar ju tillbaks klockan en timme. är ju egentligen 3 timmars flygning. bilar sen hem hela natten till östersund, så är inte hemma förrän på fredagen. börjar sen skolan på måndagen. ända jag längtar med att komma hem är att få ladda upp alla bilder och få sova i min egna säng. hehehe



Kom ihåg mig?