Nytt inköp!




Här ser ni mitt senaste köp. En kamera! Har alltid velat haft en digitalkamera, för det är ju inte alltid så smidigt och konka på sin systemkamera överallt. Vill inte ta med mig systemen till stranden varje dag nu när vi åker till Grekland. Den mår nog inte så bra av hettan. Men denna kamera, tål både vatten, 40-plus till 10-minus, och stötar. Perfekt när jag ska åka utomlands. Kan då även fota under vattnet. I havet!<3
Den har väldigt mycket inställningar - mera än min systemkamera. Och bilderna blir direkt i kameran färglada och skarpa. Har inställningar för alla möjliga tillfällen. Undervattnet, fota djur, fireworks,  text, porträtt (med redigering direkt i kameran) och massa mer., (kommer ju inte ihåg allt nu). Jag är jättenöjd och ser verkligen fram emot att få fota med den utomlands! Tänka ge Olympus ett försök.




Kom ihåg mig?