Grekland, dag 3!

Hej, hur mår ni? Jag mår toppen här på Kreta! Sitter just nu på en av våra balkonger och har lånat min morbrors dator att surfa på. Jag är ensam i lägeheten för de andra är på ett av världens största leksaksaffärer. Jag var där förra gången i var på Kreta, så kände inte mig så sugen på att åka dit igen.Istället är jag ensam här och sitter nu i skuggan och tar det lugnt. Vi hade värsta tur och fick två balkonger. En på solsidan och en i skuggan. Så det är bara och gå och sätta sig beroende på om man vill ha sol eller skugga :) Jag har tagit en del bilder, men endast med min digitalkamera. Ska ut och fota med min systemkamera senare. Vi ska ju vara här 11 dagar till så ^^

Jag var orolig inför att åka hit(vet egentligen inte varför,när jag tänker efter) men jag älskar att vara här. Lagom varmt och hotellet är precis på stranden! Det är typ 2 meter från poolen till stranden, och sen är det typ 15 stegtill havet. Helt underbart! Kunde inte bli mer perfekt. Har druckit nypressad apelsinjuice och ätit massa gott! Skulle kunna stanna kvar här för evigt. Nästan. Man brukar alltid få hemlängtan de sista dagarna. 

Lägger in några bilder, men ni får fler bilder när jag kommer hem :) Hoppa ni har skitdåligt väder hemma i Sverige och har ångest inför skolstarten ;) Heheheheheheheh.

Skickar lite värme till er genom bloggen. Ehe


Nej men seriöst. Vad har ni för väder?

puss


här är vädret skit (för det mesta), regn och mulet, med nån enstaka solglimt:(



men som tur är sticker jag själv iväg utomlands om 2 dagar! :)




Kom ihåg mig?