Blev utamandad. Utmanar nu DIG!

Har blivit utmanad av Moa att  skriva åtta saker om mig själv. och sedan utmana åtta andra bloggare. Så då kör vi då :')

1. Tycker att våren är den absoluta bästa årstiden. T.o.m bättre än sommar! Skulle kunna ha det såhär året runt! Lagom varmt, soligt, och fint :')

2. Samlar på snygga ringar och söta halsband. Som de flesta tjejer mår bra av att shoppa skor, så bra mår jag av att shoppa ringar! Hahaha

3. Jag spelade basket i nästan 6 år innan jag la av. Har sen dansat i typ 4-5 år och där har jag provat på de flesta dansstilar. Spelade gitarr 2007-2010 också. Sen la jag av med ALLT!

4. Har fotat sen jag var tolv år. Började då med att sno pappas digitalkamera och fotade allt och alla.

5. Jag har något som heter panikångest, och får panikattacker ute på allmänna platser. Nästan ingen vet om det, för tror inte att folk riktigt vet/förstår vad det innebär. Men jag har svårt för att vistas bland folk, och blir det för mycket liv och folk, så säger kroppen ifrån och det känns som att man ska svimma eller dö. På ett ungefär.

6. Jag tror aldrig på mig själv. Jag tror inte på att jag kan en sak förrän någon säger det. Jag älskar att fota och delar gärna med mig av bilder, men vet inte ifall jag är duktig på det eller inte. Har svårt att se det andra ser, och tror bara på att jag kan när någon säger det. Haha.

7.  Folk tror att jag är lat och skolkar från skolan. Men anledningen till att jag sällan är på skolan är just pga ångest och energibrist. Jag VILL gå i skolan och ha bra betyg, men ångest sätter stopp. Är alldeles för trött för att orka ta mig iväg till skolan ibland, och där ifrån kommer min höga frånvaro. Samma sak var det i 9:an. Folk trodde att jag skolkade för jag var lat, men egentligen så gick jag igenom (definitvt) det jobbigaste året i mitt liv.


8. Jag har sån "ånges"t när det gäller mitt hår. Jag vill hela tiden byta hårfärg och frisyr. Har så många idéer men det blir aldrig av. När jag har svart hår så vill jag bli blond, och tvärtom. Aldrig blir jag nöjd! Haha

 Och jag utmanar dessa tjejer :) : Karro  Natalie.H  My Amanda Linnea(Nea) Daniela  EpicFaiil  Hannah.





Kom ihåg mig?