Stress stress!

Eftersom jag har så himla mycket energi nu så har jag verkligen varit igång 24/7!! Idag hade vi matte, så först satt jag i ca två timmar och bara råpluggade tills jag kunde allting utantill. Sen skyndade jag mig att gå iväg och göra prov medans jag kommer ihåg allt. Gjorde provet noga och lämnade sen in. mamma hämtade sen upp mig. Vi köpte hem mat och direkt efter maten så satte jag mig och pluggade. Jag har suttit och pluggat ända fram tills nu!! Vet ni hur trött jag är på en skala eller?! NU är jag äntligen klar med min redovisning inför imorgon. Kan ALLT utantill och har skissat på en mindmapp. Nu jävlar måste det gå bra i morgon! Kommer nog dock inte redovisa inför hela klassen för det kommer jag inte klara av, haha då kommer jag få hjärnsläpp! Men har typ pluggat nästan 10 timmar idag (Y)  härligt! Fast trött. Ska nu skynda mig och ta en dusch och sen sova. Måste upp 06:00 i morgon! Roligt va? :) Sen blir det helg som tur var! Heja Linn!!

gammal bild
ser ungefär lika trött ut där som jag är nu :p

dina ringar!!!D:

gud vad fin du är! :)




Kom ihåg mig?