full av energi



Har liksom inga bilder att komma med.. behöver gå ut och fota någon fin dag.
Iallafall så blev jag väckt i morse och fick veta att min lillebror möjligen hade fått magsjuka. Vilket då gjorde mig tvungen att ta bussen till skolan...för första gången! Jag har faktiskt haft turen att fått skjuts varje dag. Men idag så blev jag tvungen att gå och ta bussen (och jag har lite fobier för det här med bussar). Var tvungen att gå till odensala för att kunna ta 2:an för 6:an går inte hela vägen till min skola. Så tog typ en powerwalk till odensala. Hade sen en lektion i engelska. Hann bli klar med flera uppgifter och så fixade jag igår så jag fick betyg i webbdesign. Så det går bra nu!
Efter skolan så gick vi och gymmade ett tag. Otroligt skönt att vara tillbaka där igen också :)
Fick ta bussen hem igen. Och när jag kom hem så rensade jag min garderob, städade rummet och bytte sängkläder! FULL AV ENERGI! :DD
CJ

Finns på utvalda salonger i Sthlm, typ Bobbys och ByBarda. Men finns på nätet också såklart. Jag kommer att tipsa om en nätsida snart där man kan köpa feather extensions billigt, håll utkik! :)

as bra :D jag har lagt till dig nu, din tur ^^

moa

Jag har gjort dig till ett bloggtips, hos mig!

Hoppas det var lugnt, och keep up the good work!



Ta hand om dig. :)

Så bra :D

Vad fint hår du har!




Kom ihåg mig?