Twilight-himmel!

Under söndags natten när magsjukan var som värst. Då jag fick kräkas ett x-antal gånger den natten, så öppnade jag fönstret för att få luft.  Klockan var 00:30 ungefär och det var VÄRLDENS läckraste himmel någonsin! Kändes som man var med i Twilight typ! Haha.  Hämtade kameran och försökte fota. Dock så var jag så skakis så inga av bilderna blev särskilt skarpa.

Men läcker var den. Svart himmel, gråa/gröna moln och en STOR måne. Såg typ ut som ett hål i himlen. "Gud kikar ner" Haha



HD

Jättefin bild :)

nej gud vad underbar blogg!♥

din header r ju det snyggaste jag sett!:O

gör du headrar åt andra ???:]

Superfin bild! Va coolt. ♥

Hejsan!



Vad tycker bloggvärlden om piercingar? Och vad tycker du?

Är det snyggt att ha piercingar eller är det fult?

tyck till, nu vill jag höra folks åsikter!




Kom ihåg mig?