söndag

Har slut på bloggidéer! Varje dag så är det folk som skriver att dom älskar min design. Då har ju inte jag nån lust att byta design längre! Haha, jag försöker göra en ny bloggdesign, men det blir ju bara sämre än den jag har nu.. hm..


Haha bilden har jag typ laddat upp här tvåhundrasjuttioåtta gånger



sjukt fin blogg

DAGENSFRÅGA!

har dagens fråga på bloggen, kika gärna in och visa gärna din åsikt ;)

svar på frågan belönas med en länkning senare :)

Gud vad söt du är ! Har inte läst din blogg på ett tag och fan vad jag har saknat den! Hehe! Kram! <3

Nu blir det kommentar på kommentar, men jag undrar om du skulle orkar och om du har lust att göra en design till mig. Jag läste vad du tycker om folk som låtsas att det är dom själva som gjort den.. Men jag länkar självklart till din blogg och skriver att du gjort den. Du kan dessutom skriva det någonstans i designen om du vill. Tack på förhand.. <3

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work




Kom ihåg mig?