Monday!

Jag inte hunnit svarat på era kommentarer än,har inte ens hunnit godkänna dom men jag ska göra det! Haha.

Just nu så sitter jag och äter Ben&Jerry och kollar på VMA`2010:Red Carpet show på MTV. och bara slappar.

Idag var det skola. Vi började 12:40 och hade bara media! Vi skulle göra ett skivomslag. Jag använde endast bilder som jag själv hade fotat, och den blev lite cool :) Har bilderna på min andra dator och där funkade inte internet just nu, så kan ej visa dom. Men jag kanske kan visa i morgon istället :)

slänger upp en gammal bild som jag har fotat. Om ni ser vad det är? ^^



HD


Åååhh du är såå sööt!!!! Vill ta med hemm nyaaa~ :3

kan inte du lägga ut några bilder på dig som liten o nu? :)

Moa

Ditt skivomslag blev superbra, verkligen! :)

Hoppas på att du kommer imorgon :D




Kom ihåg mig?