Min torsdag

Har suttit och skrivit i några timmar på artikeln som vi hade i medialäxa. Det känns sjukt ovant med den datorn som vi fick från skolan. Men nu sitter jag med två datorer samtidigt. haha (y)

Först när jag vaknade i morgon så kändes det inte alls bra att åka till skolan. Så jag tänkte strunta i det. Jag gick tillbaka till sängen och somnade om. Sen vaknade jag 09:30 igen och ville helt plötsligt på skolan! Vad hände? så jag ringde mamma och fråga om hon kunde skjutsa dit mig. Haha. Så kom jag till skolan efter lunchen och då hade vi matte. Vi skulle egentligen ha matte i 3 timmar, men det blev bara ca 20 min! För vi skulle bara göra en sorts diagnos/test för at läraren ska se hur mycket vi kan. Jag blev klar på 20 min och då fick man gå! Det var en kort dag!  Då gick jag till stan och tog bussen hem. Det var typ andra gången som jag åker buss i sommar. Det har ju varit ett litet problem det där med bussar. Men nu tror jag att det har försvunnit :)

I morgon ska jag på skolan igen. Det känns bra. Vi ska ha datorkunskap i 3 timmar och sen svenska i 3 timmar. Sen är det ju helg! :D Ska troligen träffa Johanna i helgen.

Jag idag ;p Måste sen förresten ta en närmare bild på mitt armband! Det är en kaka ^^



Moa

Sötdu!




Kom ihåg mig?