Linn Hissar & Dissar

Jag börjar med att HISSA


Jag hissar hösten för att den är så mysig! Det här är varför.
  • Träden får underbara färger och det är så fint.
  • Perfekt tid för att gå ut och foto.
  • Man slipper den jobbiga värmen ( till slut så blir det för mycket)
  • Skolan börjar så man kommer tillbaka till sina rutiner.
  • Desperate Housewives och bra program på tv börjar igen.
  • Man har en anledning att använda mysiga kappor och stora sköna halsdukar igen.
  • Man har en anledning att köpa nya kläder. Höstkläder är roligt att shoppa.



Jag dissar folk som snor/använder andras eller färdiga bloggdesigner.

För det första så är såna bloggar tråkiga. Dom har inte ens haft ork att fixa till sin blogg utan bara tar nåt färdigt. Såna bloggar känns inte så intressanta. Och hur kul är det att se typ 70 bloggar med samma design? ;p

Men egentligen så är problemet  att folk antingen bara tar en färdig design från en hemsida och påstår att det är dom själva som har gjort den, eller får det att verka som det.
ELLER folk som får hjälp med designen och sen inte talar om på sin blogg vem som har gjort den.

Den som har gjort designen förtjänar att bli nämnd. Att göra en design är inte så himla lätt och tar faktiskt tid.

ett exempel på en design man väldigt ofta ser lite överallt.





Håller med dig på både hissen o dissen

Moa

Jag håller med :)

Tack för dissen <3 -.-'

Jag hissar hösten väldigt starkt! Just pga att den är mysig. :)

haha, jag också. eller jag ser typ att okej den här har techsno gjort sen scrollar jag lile och klickar sedan ner :D

Håller med om dissen!




Kom ihåg mig?