Bilder från igår

Hade som sagt en väldigt rolig kväll igår. Vi beställde 3 pizzor på 5 personer och vi fick EN HEL pizza över. Haha! Vi spelade 3 olika buzz-spel. Det är så löjligt kul, så vi spelar det typ jämt när vi träffas.
Efter att vi hade svullat oss mätta på pizzor och popcorn så gick vi ut i det sköna vädret vid 21-tiden. Vi gick ner till stora vägen för att fota bilarnas ljus. Ni vet när man har typ utdragen slutartid..eller nåting sånt. Blir så coola bilder. Ni kanske såg bilden i förra inlägget. Dock blev den väldigt suddig för använde inte stativ men. :)
Tjejerna åkte sen hem vid 12 tiden

Bara ett fåtal av bilderna.

















sjukt fin design ;)

Älskar din bloggdesign! :D

coola bilder! dessutom blev jag superhungrig nu såhär innan läggdags av den där pizzan!! GRR

Fy vad gott med pizza! Är så sugen på det men vet inte vad jag ska ha på nu när jag är vegetarian. :P

Gott med pizza :D



svar: det är toppen med mig, vad görs? :D

Va gärna med på Dagens blogg, du kanske vinner & får dela med sig av mina underbara läsare, läs inlägget "Dagens blogg" för mer detaljer:D

Hoppas du vill vara med:D

Kram!

Coola bilder!




Kom ihåg mig?