Sveriges radio

Idag har det varit mer fart än vad det var igår. Åt lunch med familjen, sedan så bakade jag det som skulle bli efterrätten, sen städa jag hela mitt rum. Och det behövdes! Försökte få in alla mina kläder i garderoben, men det blev så fullt. Varje morgon så känner jag att jag inte har något att ha på mig... och ändå så är garderoben rätt så full :s konstigt.  Var kreaktiv och gjorde om mitt skivställ till en hängare för mina handväskor haha! Borrade sen upp krokar på min garderob där jag kan hänga mina smycken. Gött! :)

Efter att vi hade käkat nudlar,kyckling och thaiwokgrönsaker och sedan efterrätt, så tog jag en dusch och följde sedan med mamma till radiohuset. Så nu sitter jag i radiohuset med mamma, har hela byggnaden för oss själva för alla har gått hem. Dricker gratis varmchoklad och surfar gratis :) Trevligt. TÄNK att få leka kurragömma i ett radiohus! Sjuuuuuukt mycket gömställen haha :D

Bilder från dagen kommer när jag kommer hem sen ikväll :)

till så länge.. :D



Moa

Nu har jag länkat dig i min blogg, som tack för att du röstade på mig som Veckans Blogg (vilket jag vann)



Tusen tack och ta hand om dig! :)




Kom ihåg mig?